CRM Manual


Ενιαίο Περιβάλλον Εργασίας

Το Longeviter MWaaS της Access it, (Modern Workplace as a Service/Σύγχρονο Περιβάλλον Εργασίας) ως Υπηρεσία, είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό πρόγραμμα.

Θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να συγκεντρώσει & να διαχειρίζεται, σε ένα ενιαίο περιβάλλον, όλες τις καθημερινές της διαδικασίες, καθώς και τις δραστηριότητες & τα αρχεία των πελατών σας.

 

MWaaS

Το Σύγχρονο Περιβάλλον Εργασίας ως Υπηρεσία – MWaaS, γενικότερα, είναι μια νέα περιστροφή στις παραδοσιακές ιδέες του Software as a Service  (SaaS) και του Device as a Service (DaaS), καθώς και μια εξελιγμένη & βελτιωμένη «Μορφή» του κλασσικού CRM (Customer Relationship Management), εμπλουτισμένη με χαρακτηριστικά & δυνατότητες ενός ERP (Enterprise Resource Planning.

 

Το Longeviter MWaaS της Access it, προσφέρει «Εργαλεία/Tools», που ενσωματώνουν διαδικασίες σε όλη την επιχείρηση.

 

Αυτά τα «Εργαλεία/Tools» επιτρέπουν στους χρήστες (Εργαζόμενοι, Πελάτες, Προμηθευτές, Συνεργάτες & Λοιπούς Εμπλεκόμενους) να αλληλοεπιδρούν & να επικοινωνούν μεταξύ τους, σε ένα ενιαίο περιβάλλον, να μοιράζονται πληροφορίες και να επιτρέπουν τη δια-λειτουργική συνεργασία.

 


 

Τα οφέλη για τη επιχείρησή σας

 

Digital Transformation/Ψηφιακός Μετασχηματισμός

  • Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, αλλάζοντας θεμελιωδώς τον τρόπο λειτουργίας, της γενικότερης κουλτούρας και φυσικά την εμπειρία των πελάτων της
  • Ο στόχος για την εφαρμογή του είναι
    • η αύξηση της αξίας της εταιρίας σας μέσω της ψηφιακής καινοτομίας, της εφεύρεσης,
    • η αύξηση της εμπειρίας του πελάτη σας ή της αποτελεσματικότητας σας
    • η άμεση ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές απαιτήσεις και απαιτήσεις της αγοράς.

Αυτός ο επανασχεδιασμός των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός.

 

Ολοκληρωμένο Λογισμικό Πρόγραμμα

Με ένα ολοκληρωμένο λογισμικό πρόγραμμα συνήθως επηρεάζονται θετικά 3 βασικοί Τομείς:

  1. Έσοδα – Αύξηση πωλήσεων
  2. Έξοδα - Μείωση ή σωστή διαχείριση/κατανομή εξόδων.
  3. Παραγωγικότητα
    1. Βελτίωση παραγωγικότητας με τη δημιουργία αυτοματισμών για τις καθημερινές εργασίες των εργαζομένων ή της «γραμμής παραγωγής»
    2. Βελτίωση χρόνου (κόστους) λειτουργίας σε όλα τα επίπεδα εργαζομένων

 

Το Longeviter MWaaS της Access it, θα βοηθήσει:

  • στην καταγραφή & βελτίωση των καθημερινών διαδικασιών της εταιρίας σας
  • στην «αποτύπωση» μιας ολοκληρωμένης «εικόνας» της επιχείρησης σε ένα περιβάλλον
  • στην αύξηση παραγωγικότητας, συνεργασίας & αποτελεσματικότητας

 

Οι χρήστες (Εργαζόμενοι, Πελάτες, Προμηθευτές, Συνεργάτες & Λοιπούς Εμπλεκόμενους), μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα στο Longeviter MWaaS από οποιονδήποτε υπολογιστή ή συσκευή με δυνατότητα Internet, με τα εταιρικά τους στοιχεία (email + Password) και βάση των δικαιωμάτων, όπου αρχικά ο διαχειριστής του λογισμικού σας, έχει καθορίσει τα επίπεδα πρόσβασης & χρήσης.

 

Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να υποστηρίζονται από κορυφαία τεχνολογία που τους επιτρέπει να εργάζονται πιο έξυπνα & να είναι πιο παραγωγικοί, να συνεργάζονται με απομακρυσμένες ομάδες και να αποκομίζουν τα άλλα πολλά οφέλη που προσφέρει το Longeviter MWaaS.

 

Ένα λογισμικό στα «μέτρα» σας | Ειδική ομάδα συμβούλων & τεχνικών της Accessit, μπορεί να αναλάβει το έργο σας με τελικό αποτέλεσμα να έχετε ένα λογισμικό προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας!

 


 

Ακρογωνιαίος λίθος – Θεμέλια και Γενικές Αρχές

 

Βασικά Χαρακτηριστικά:

  • Περιβάλλον web
    • Σύνδεση από οποιονδήποτε υπολογιστή ή συσκευή με δυνατότητα Internet
    • Δεν χρειάζεται καμία «εγκατάσταση»
  • Cloud τεχνολογία με υποδομές υψηλής ασφάλειας
  • 24*7 τεχνική υποστήριξη & Daily backup

 

Οι χρήστες (Εργαζόμενοι, Πελάτες, Προμηθευτές, Συνεργάτες & Λοιπούς Εμπλεκόμενους), μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα στο Longeviter MWaaS από οποιονδήποτε υπολογιστή ή συσκευή με δυνατότητα Internet, με τα εταιρικά τους στοιχεία (email + Password).

 

Χρήστες & Περιβάλλοντα

Οι χρήστες στο Longeviter MWaaS είναι:

  1. Staff που έχουν πρόσβαση στο Admin Area/Περιβάλλον Διαχείρισης, όπου ανάλογα τα δικαιώματα τους:
    1. Administrator (Setup Permissions) όπου μπορούν να διαχειριστούν
      1. το Setup Menu/Ρυθμίσεις του λογισμικού σας προγράμματος,
      2. καθώς και το Main Menu/Κεντρικό Περιβάλλον
    2. Main User (All Permissions) όπου μπορούν να έχουν μόνο πρόσβαση στο Main Menu/Κεντρικό Περιβάλλον
    3. Main User (Role Permissions) όπου μπορούν να έχουν πρόσβαση
      1. στο Main Menu/Κεντρικό Περιβάλλον μόνο σε επιλεγμένες Ενότητες βάση των Staff Roles/Ρόλοι Προσωπικού που τους έχουν αποδοθεί από ένα Administrator
      2. Show Finance/Προβολή Οικονομικών με αυτή τη επιλογή υπάρχει η δυνατότητα σε συγκεκριμένες ενότητες να εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες αλλά χωρίς την εμφάνιση των πεδίων με Οικονομικά στοιχεία (Ευρώ)
    4. Contacts
      1. Είναι όλοι χρήστες (Πελάτες) που έχουν πρόσβαση στο Client Area/Περιοχή Πελάτων
      2. Τα δικαιώματα προσδιορίζονται σε κάθε Contact ξεχωριστά
      3. Το κάθε Contact (νοείται ένα email account) μπορεί να είναι σε πολλά Companies/Εταιρίες

 


 


Did you find this article useful?